ADVISEUR EN KLANKBORD

Ruim 30 jaar ervaring op het gebied van het ontwikkelen en uitvoeren van effectieve marketing- & communicatiestrategieën. Ruime ervaring in de zorgsector rapporterend aan de Raad van Bestuur.

INTERIM MANAGER

Meewerkend voorman, inspirator en coach van marketing & communicatie-professionals. Pro-actief lid van het MT of eindveranwtoordelijk voor het behalen van de doelstellingen en bedrijfsresultaten als veranderingsmanager.

TRAINER EN COACH

Ontwikkelt en geeft workshops en trainingen gericht op het inspireren, motiveren en activeren van medewerkers. Maakt van medewerkers ‘merkwerkers’ en ambassadeurs van een organisatie en/of merk.

Enkele ervaringen van opdrachtgevers:

Tim ons heeft geruime tijd, als interim adviseur, bijgestaan in het opnieuw inrichten van ons marketing beleid. Hij heeft ons – bestuur, management en professionals- de weg gewezen bij de analyse van onze marktpositie en ons geholpen plannen uit te werken voor de verbetering van de instrumenten die wij inzetten om verwijzers en patiënten beter te bereiken en bedienen. Hij heeft een directe maar respectvolle manier van werken, zonder te vervallen in vakjargon en vage concepten. Kortom: een heel prettige en deskundige collega. Aanrader!

Rob Beuse

Revalidatieziekenhuis De Hoogstraat

Tim heeft ons als marketing & merkstrateeg begeleid op het gebied van marketing & communicatie tijdens de oprichtingsfase van het Huid Medisch Centrum. Hij heeft onder andere een merkstrategie en een marketing- & communicatieplan voor ons geschreven. Ook was hij als projectmanager nauw betrokken bij het tot stand komen van onze merkidentiteit en onze website.

Tim heeft zijn opdracht bij ons afgerond met een training hospitality aan alle medewerkers waarin hij ons heeft geïnspireerd op het gebied van de waarde van gastvrijheid en de wijze waarop je de klantreis kunt optimaliseren.

Joyce Zweers

Huid Medisch Centrum

Tim Rook heeft ons – het bureau van Revalidatie Nederland – in een korte inspiratiesessie laten zien hoe belangrijk klant- en merkbeleving voor een branchevereniging is. Ook is hij ingegaan op het belang van personal branding. Tim heeft ons ervan overtuigd dat we onze bescheidenheid opzij mogen zetten om te laten zien en te vertellen wat wij voor onze leden (kunnen) betekenen. Wij gaan hier met enthousiasme mee aan de slag.

Karin van Londen

Revalidatie Nederland

TMR Brand Marketing heeft in 11 jaar tijd gewerkt voor 17 zeer diverse opdrachtgevers: van financieel dienstverlener, IT-aanbieder tot HR-organisatie. Een compleet overzicht is te vinden op het LinkedIn-profiel van Tim Rook.

Sterk merk voor zorgaanbieders nodig!

Waarom zorgaanbieders ook aan een sterk merk moeten werken. Een sterk merk in de gezondheidszorg  Zorgaanbieders krijgen door toenemende marktwerking steeds meer te maken met concurrentie. Patiënten en verwijzers krijgen steeds meer keuzevrijheid en bepalen zelf voor...

Digital Marketing voor zorgaanbieders

Digital Marketing voor zorgaanbieders: niet omdat het kan maar omdat het moet! Waarom Digital Marketing belangrijk is voor zorgaanbieders De wereld van zorgaanbieders verandert. Patiënten zijn steeds beter op de hoogte, zijn mondiger en verwachten ook transparante...