ADVISEUR EN KLANKBORD

Ruim 30 jaar ervaring op het gebied van het ontwikkelen en uitvoeren van effectieve online marketing- & communicatiestrategieën. Gewerkt voor gevestigde en nieuwe organisaties in de profit en de non-profit sector.

PROJECTMANAGER

Meewerkend voorman en tijdelijk eigenaar van projecten voor het realiseren van een nieuwe of aangepaste website. Bewaakt deadlines en zorgt ervoor dat er een breed draagvlak binnen de gehele organisatie is.

TRAINER EN COACH

Ontwikkelt en geeft workshops en trainingen gericht op het inspireren, motiveren en activeren van medewerkers. Maakt van medewerkers online ‘merkwerkers’ en ambassadeurs van een organisatie en/of merk.

Enkele ervaringen van opdrachtgevers:

Tim Rook heeft bij ons de afgelopen weken 2 praktische en nuttige workshops Linkedin gegeven. Dit heeft hij op een zeer enthousiaste en inspirerende manier gedaan. Hij gaf meer dan genoeg Tip & Tricks voor de “ervaren” én de “basis” gebruiker om meer uit Linkedin te halen en het direct in het echt te gaan doen. Ik kijk ernaar uit om onder leiding van Tim een Social Media strategie voor onze afdeling op te gaan zetten.

Patrick van Dijk

ABN AMRO

Soms heb je van de verhelderende momenten en dan denk je “ik miste iets en dit is precies wat ik zocht!”. Dat is wat ik met Tim heb beleefd. Een heldere, inspirerende maar vooral zeer practische Masterclass Social Media gehad van hem. Een absolute aanrader voor een ieder die zich bezig houdt met Social Media of erover nadenkt om het te gaan doen!

Samuel Owusu Ansah

KNVB

Bij Promolding heb ik Tim leren kennen als een enthousiaste gedreven man die veel ervaring heeft met het toepassen van social media voor de branding van Promolding.
Door zijn ambassadeurschap van LinkedIn weet hij als geen ander hoe dit toegepast en ingezet kan worden.

René Cleijpool

Promolding

TMR Brand Marketing heeft in 11 jaar tijd gewerkt voor 17 zeer diverse opdrachtgevers: van financieel dienstverlener, IT-aanbieder tot HR-organisatie. Een compleet overzicht is te vinden op het LinkedIn-profiel van Tim Rook.

Hoe Marketing & Communicatie effectiever kan worden

Hoe Marketing & Communicatie in 2019 nog beter kan worden ingezet (praktische tips en advies). 2019 is in zicht en praktisch alle organisaties (profit en non-profit) zijn ongetwijfeld al bijna klaar met de jaarplannen voor 2019. De organisatiebrede ambities op...

Van marketingstrategie naar realisatie doelstellingen

Van marketingstrategie naar realisatie doelstellingen Lessons learned door een interim marketingstrateeg Vanwege mijn gecombineerde expertise Brand Marketing en Digital Marketing, word ik vaak ingehuurd om te helpen bij het ontwikkelen en realiseren van een (online)...

Customer & Brand loyalty: lessons learned

Customer & Brand loyalty: lessons learned Ik ben inmiddels al bijna 30 jaar getuige en onderdeel van de evolutie van marketing- merkstrategie en ik deel graag mijn ervaringen met, en visie op, de toegevoegde waarde van marketing. Dit keer wil mijn ‘lessons...

Maak van een sollicitant een klant

Customer & Candidate Experience is waar nieuwe kansen liggen voor omzetbehoud en groei (visie en case). Iedereen roept het al jaren: “De klant is Koning”. Maar nu is de klant ook écht koning. Klanten eisen een goede klantbeleving en worden pas echt enthousiast als...

Sterk merk voor zorgaanbieders nodig!

Waarom zorgaanbieders ook aan een sterk merk moeten werken. Een sterk merk in de gezondheidszorg  Zorgaanbieders krijgen door toenemende marktwerking steeds meer te maken met concurrentie. Patiënten en verwijzers krijgen steeds meer keuzevrijheid en bepalen zelf voor...

De beste klantbeleving!

And the winner is: CitizenM Rotterdam! Over stroopwafels, bitterballen en de beste klantbeleving Ik ben ervan overtuigd dat een goede klantbeleving de belangrijkste voorwaarde is voor het realiseren van commercieel succes. De kwaliteit van een product of dienst kan...

Digital Marketing voor zorgaanbieders

Digital Marketing voor zorgaanbieders: niet omdat het kan maar omdat het moet! Waarom Digital Marketing belangrijk is voor zorgaanbieders De wereld van zorgaanbieders verandert. Patiënten zijn steeds beter op de hoogte, zijn mondiger en verwachten ook transparante...

Hoe de klantreis voor zorgaanbieders het verschil kan maken

ARCHITECT EN BOUWER VAN STERKE MERKEN MET LOYALE KLANTEN ACTIVITEITEN: TMR Brand Marketing ontwikkelt en implementeert marketing-, communicatie-  en merkstrategieën op basis van een duidelijke en concrete propositie en positionering met als resultaat loyale klanten...