Business Coach

Maak gebruik van ruim 30 jaar ervaring op het gebied van het ontwikkelen en uitvoeren van marketing- & communicatiestrategieën en het bouwen van sterke merken. Klankbord en adviseur voor ondernemers.

Executive Coach

Adviseur en klankbord voor executives en managers met de behoefte aan inspiratie op het gebied van leiderschapsstijlen, persoonlijke ontwikkeling of een kritische blik op plannen en strategieën.

Personal Coach

Voor een betrokken, no-nonsense coach op het moment dat  je tegen (eigen) grenzen aanloopt, spanningsklachten hebt, onrust ervaart, besluiteloos bent en/of eens met iemand wil praten die echt goed naar je luistert.

Wanneer je een coach goed kunt gebruiken:

Het is vaak moeilijk voor ondernemers en managers om toe te geven dat ze advies of hulp nodig hebben. Zij zijn typisch daadkrachtige personen die geen twijfel en zwakte willen laten zien aan hun medewerkers of omgeving. Terecht. ‘Never show doubt’ is een van hun stelregels, want als de baas twijfelt, dan twijfelt het hele bedrijf. En ze kunnen tenslotte alles zelf, want ze hebben toch al het één en ander bereikt. En zo worden ze langzaam aan, stap voor stap opgeslorpt door alle drukte en verliezen ze overzicht. Teveel in het bedrijf aan het werken in plaats van aan hun bedrijf te werken. Proactief handelen verandert naar reactief handelen, met alle gevolgen vandien.

Deze vijf signalen geven aan dat samenwerken met een coach een goed idee zou kunnen zijn:

1. Je voelt je vastzitten.

Je raakt niet meer vooruit. Je hebt te weinig energie en creativiteit. Je hebt het gevoel van hoognodig aan vakantie toe zijn. Niet meer het onderscheid kunnen maken tussen wat dringend en belangrijk is. Je verliest je objectieve kijk op zaken. En je bent het beu om alles alleen te doen. Als een eenzame wolf verder blijven duwen, kan je veel tijd en geld kosten. Iets waar een business coach je voor zou behoeden. Je busines coach brengt je van waar je nu bent naar waar je zou willen zijn.

2.  Je raakt je ei niet kwijt.

Je wil continue met je vrienden en familie brainstormen over je ideeën en projecten. Over je uitdagingen en wat er wel allemaal in je hoofd speelt. Je hebt een klankbord nodig maar je gesprekspartners stoppen vroegtijdig het gesprek. Dat sparren doe je best met een business coach. Een business coach zal je challengen, samen jouw idee verder analyseren, kijken naar de haalbaarheid of mee zoeken naar oplossingen. Je business coach als sparring partner.

3. Je omzet is niet wat het zou moeten zijn of gaat achteruit.

Als je altijd doet wat je altijd deed, krijg je wat je altijd kreeg. Met andere woorden, je neemt geen nieuwe initiatieven. De markt verandert continue, disruptie loert om de hoek, en je weet niet goed hoe daarop te reageren. Je weet niet goed welke acties je zou moeten ondernemen of dat je strategie wel de juiste is. Met een business coach haal je veel externe ervaring in huis welke je bedrijf en jezelf een nieuwe dynamiek zal geven.

4.  Je bent een starter.

En je moet alles zelf uitzoeken en daar verlies je tijd en geld mee. Een business coach zal dit traject versnellen, en je momentum blijven ondersteunen. Je kan gebruik maken van het netwerk van je business coach en leert daardoor de juiste mensen kennen. Je zal sneller tot resultaat komen en sneller omzet gaan kunnen boeken. Je hoeft het wiel niet nog een keertje uit te vinden omdat je kan steunen op de ervaring van je business coach. Kies daarom iemand met veel ervaring.

5. Je voelt je moed en je motivatie in je schoenen zinken.

Motivatie is zoals eten en drinken, je hebt er elke dag wat van nodig. Samenwerken met je business coach houd je motivatie hoog. Hij laat je nadenken over je waarom’s, waarom je doet wat je doet. Je business coach zal je helpen je focus te behouden en je einddoel te prioriteren. Motivatie is een werkwoord en door er dagelijks aan te werken zal het je helpen je doelen te bereiken.

De waarde van een business coach ligt in zowel zijn business ervaring als de mentale sturing die hij je kan geven om succesvol te worden en te blijven.

Herken jij jezelf en wil je graag eens kennismaken? Neem dan contact met mij op via : info@tmrmarketing.nl of 06 3197 6336.

Sterk merk voor zorgaanbieders nodig!

Waarom zorgaanbieders ook aan een sterk merk moeten werken. Een sterk merk in de gezondheidszorg  Zorgaanbieders krijgen door toenemende marktwerking steeds meer te maken met concurrentie. Patiënten en verwijzers krijgen steeds meer keuzevrijheid en bepalen zelf voor...

Digital Marketing voor zorgaanbieders

Er is al enige tijd een alles veranderende revolutie gaande veroorzaakt door het sterke verlangen naar transparante en menselijke organisaties waar je als klant en werknemer als gelijke wordt beschouwd. Organisaties die alleen maar op zenden staan en denken dat zij...